שלום אורח
facebook login
שגרירים של רצון טוב

הכנה וכושר גופני לסקי

זה הזמן! רגע לפני שאתם יוצאים לחופשת הסקי שלכם, יש כמה תרגילים שאתם חייבים לעשות. אז קדימה, שימו את בגדי הספורט ובואו לעבוד קשה, כדי שבחופשה יהיה לכם הרבה יותר קל.

רקע כללי למניעת פציעות בסקי

קצת על ציוד גלישה, מהירות גלישה, חשיבות המרכיב האנושי ובחירה נכונה של אתר הסקי- כמפתח עיקרי למניעת פציעות.

הג(ל)ישה הנכונה לסקי

גולשי סקי רבים שבים לארץ לאחר חופשה ומרגישים תחושת החמצה, שלא מיצו את שבוע הסקי על הצד הטוב ביותר. הסיבה היא כי לעיתים, במהלך השבוע, מתעוררים כאבים שונים וצצות מוגבלויות שונות, אליהם לא התכוננו כראוי. אנשי מרפאת ספורט וספיין ...

פציעות סקי

אימת הגולשים- פציעות סקי- כאן נלמד על סוגי פציעות הסקי העיקריות ואבחונן בשטח.

עקרונות פיזיולוגים וכללים למניעת פציעות

מהם העקרונות הפיזיולוגיים בסקי? הכנה פיזית, הדרכה נכונה, התאמת הציוד, בדיקה ארגומטרית ועוד.

הכנה לסקי

חשיבות הגמישות פירקית וחיזוק השרירים. פרק מבוא לקראת הפרקים הבאים.

עקרונות כלליים בפיתוח כושר גופני מותאם לסקי

הכל על תכנון נכון של עומס האימונים, בניה נכונה של מערך האימונים, אימון ראשוני, אימון שבועי, אימון מתקדם ולסיום אימון טרום חופשה.

הכנה לסקי - תרגילים לבניית כושר

עכשיו צריך להתחיל לעבוד. תרגילי גמישות ותרגילי חיזוק - פרוט והדרכה בליווי תמונות.

תרגילים לחיזוק שרירים

תרגילים לחיזוק שרירי בטן, ליציבות.